top of page
Search
  • Writer's pictureIsaac Mandelblit

SAaaS- Strategic Alliances as a Service

Updated: Feb 2, 2021

כבר קרוב לשנה מאז שהקורונה נכנסה לחיינו והפכה סדרי עולם, עצרה נסיעות לחו"ל והקשתה על יצירת הקשר הקרוב והבלתי אמצעי עם לקוחות המטרה שלנו שיושבים בחו"ל- קשר שכל כך חשוב לקידום עסקה ובחירת הלקוח דווקא בפתרון של החברה שלך למול המתחרים.

האם אתה מרגיש עכשיו, יותר מתמיד, שצריך למצוא את הדרך להשפיע מקרוב על מקבלי ההחלטות אצל לקוחות המטרה שלך? האם אתה נוכח שהזום הוא כלי נחמד אבל לעולם אינו משתווה למפגש קרוב, פנים אל פנים, עם הלקוח?

שיתוף פעולה עם חברות הענק הגלובליות, שיושבות קרוב למקבלי ההחלטות של הלקוחות שלך בחו"ל ועובדות איתם באופן קרוב ומתמשך, יכול לעשות את ההבדל ולגרום להתקדמות וסגירת העסקה שלך. אבל איך בדיוק גורמים לזה לקרות בפועל ולהתממש?

מחפש לצרף לארגון סמנכ"ל/ ראש תחום שותפים אסטרטגיים ? מנסה לאתר כבר לא מעט זמן מועמדים מתאימים...אבל נוכח שזה מורכב ?

אל תתפשר- קח SAaaS- Strategic Alliances as a Service , קונספט מינוף השותפים הגלובליים שמיושם כבר יותר מעשור אצל חברות ההייטק המובילות בארץ.


לנו יש ניסיון ורקורד הצלחות בעבודה קרובה עם האינטגרטורים המובילים בעולם כדוגמת: Accenture IBM , Atos Origin, CapGemini ועוד ; ספקיות הענן הגדולות כדוגמת: Google ,Azure ,AWS; ספקיות תקשורת כ Cisco , Ericsson, Nokia וענקיות תוכנה וחומרה בתחומים שונים כדוגמת SAP ,Oracle , HPE ואחרות.

בנוסף, אנו מביאים ניסיון וידע עומק בורטיקלים שונים בהם הקמנו שותפויות משמעותיות בתחומי ה IT וה OT, כגון: שוק התקשורת, תשתיות, אנרגיה וחשמל, IOT, שוק הרכב, תעשיה ועוד.


הזרק לתוך הארגון שלך עשרות שנים של ידע נצבר בישום עבודה עם השותפים האסטרטגים המובילים בעולם- מהגדרת שותפי המטרה הרלוונטיים ביותר, ניהול המו"מ איתם, גיוסם וחתימת הסכמי שיתוף פעולה המגדירים נכון את תכנית העבודה וסדר הקדימויות , כל הדרך עד למינוף השותפות למכירות משמעותיות בגאוגרפיות השונות ברחבי העולם.

אתה מקבל מן המוכן מערכת קשרים ענפה המרושתת בתוך מקבלי ההחלטות של השותפים הבינ"ל ושנים של הכרות קרובה ושל עבודה מתמשכת עם השותפים האסטרטגים שלך היושבים אצל הלקוחות הגדולים בחו"ל וזוכים בפרויקטים המשמעותיים באמת.

מודל העבודה של Strategic Alliances as a Service דוגל בהשתלבות בארגון שלך כחבר צוות מלא ומעורב (כולל שיחות המסדרון עם הקולגות😉), עבודה צמודה עם הנהלת החברה והפיכה לחלק אינטגרלי מפעילות החברה השוטפת (כולל, אם נדרש, עבודה מתוך משרדי החברה עצמה) תוך שיתוף פעולה יום-יומי עם צוותי המכירות, השיווק, המוצר והפיתוח בארגון.

השקעת עבודה ומחויבות לתוצאות היא פקטור מרכזי בעבודת השותפים שלי. כל זאת עם גמישות מלאה להרחיב או לצמצם (גם לסירוגין) את ההשקעה הנדרשת בשותפויות בהתאם לדינמיקה העסקית ולצרכי הארגון. אנחנו נותנים עבודה ואתם לא צריכים להתחייב או להקצות מניות ואופציות יקרות שיאכלו את האקוויטי ויגבילו אתכם בגיוס הבא.

אחרי יותר מ 20 שנה של התמקצעות בנישה הספציפית של שיתופי פעולה בין לאומיים עם השחקנים הגדולים ביותר בעולם אני יודע מה נדרש כדי להפוך שותפות אסטרטגית למצליחה וכזו שנותנת תוצאות משמעותיות להרחבת עסקי החברה שלך והגדלת המכירות. Partnership is our profession

אל תהסס, נשמח לשמוע ממך ולעבוד ביחד. ניתן ליצור קשר במייל: isaacm@g-alliances.com

בטלפון : 054-5469713







להשתמע, צחי



 

50 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page